Sabína & Athanasios

Asi najspontánnejší trip v mojom živote. Tak to vyzerá, keď sa v stredu rozhodnete, že v pondelok idete točiť svadbu do Grécka. Všetko to začalo tým, že sme chceli ísť spolu s kamošmi fotografmi na pivko do Bratislavy. Daniel však nemohol, pretože zrovna fotil svadbu v Grécku. Mladomanželia však nemali žiadného kameramana a tak nás napadlo, že sa ich spýta, či by nemali záujem aj o video. Nevesta s nadšením súhlasila a tak sme dohodli všetky potrebné detaily a naplánovali náš trip. A že to bol naozaj náročný trip, o tom niet pochýb.

Grécka svadba

Svadba sa mala konať v utorok, ja som však mal riadne nabitý harmonogram točení. Piatok – svadba v Nitre v reštaurácii Zlatý Kľúčik, sobota – svadba v Žiline vo Ville Nečas, nedeľa – portréty v Žiline, pondelok – portréty v Rakúskom Schlosshofe, z ktorých som rovno po skončení vyrazil autom na dlhú cestu do Grécka. Daniel šiel medzitým do Grécka letecky, keďže letenku už mal vopred kúpenú. Nešiel som však sám, spoločnosť mi robili aj fotografi Michal Záhorňácky a Ľuboš Durica, s ktorými cesta prešla pomerne rýchlo (aj keď polku cesty len prespali pri mne). Do Grécka sme dorazili v utorok, okolo 14:00, ihneď sme sa ubytovali, dali sprchu a bežali na hotel k ženíchovi, kde zrovna začínali prípravy.

Svadobný obrad bol až o 19:00, celé prípravy tak začínali až neskôr večer. Ten bol vonku, pri pláži s krásnym výhľadom na západ slnka. Po obrade sme sa presunuli bližšie k pláži, kde bola svadobná hostina. Bol to neskutočne krásny pohľad, západ slnka, nevesta a ženích tancujúci svoj prvý novomanželský tanec. Celá párty bola pod holým nebom, mohol som tak okrem klasických záberov točiť aj letecké zábery s dronom. Ľudia boli skvelí a my sme sa zabávali spolu s nimi až takmer do konca.

Svadba pod holým nebom

Nasledujúci deň sme šli hneď ráno obzrieť zaujímavé lokality na fotenie a točenie svadobných portrétov. Samozrejme sme neodolali a okúpali sme sa aj v mori a zašli sme na pivko do malej prístavnej dedinky na pobreží. Poobede sme sa stretli s mladomanželmi a prešli s nimi niekoľko krásnych lokalít v okolí, kde sme spravili mnoho pekných záberov. Drvivú väčšinu svadby som točil na Sony A7S2 s objektívom Pancolar 50mm f/1.8 a tilt-shift redukciou. Celé video má tak jemný a makký nádych. Po západe slnka a skončení fotenia sme sa rozlúčili, dali si večeru a vydali sa na dlhú 15-hodinovú cestu domov. Milujem takéto spontáne tripy a tento bol jeden z najkrajších v mojom živote. Vďaším zaň najmä fotografovi Danielovi Kaplavkovi ale aj Miškovi a Ľubošovi.

Matej Salát

Som svadobný kameraman, pôsobím na Slovensku ale aj v zahraničí. Mám svoj vlastný, charakteristický štýl videí, ktoré zachytávajú číre emócie ľudí a vytvárajú unikátny príbeh. Úsmevy, slzy, iskry v očiach či pery počas prvého bozku dvoch milujúcich sa mladomanželov. Sú to ľudia, ktorí tvoria moje príbehy

Podobné videá

Výber najzaujímavejších svadobných klipov spolu s krátkym pokecom.

Páči sa Vám moja tvorba?

Ak plánujete svadbu a zaujala Vás moja práca, neváhajte a napíšte mi. Bookujem len obmedzený počet termínov, aby som mal dostatok času na individuálny prístup ku každému klientovi.